Thilip Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Kan ikke se at det står noen sted...Hvordan gjør jeg dette på riktig måte? Hvilket produkter er anbefalt til vask, hva bruker jeg til å polere med? Har i det siste sett på felgene at det er en blålig "stripe" som går innenfra i felgen og ut på kanten.. Den er ikke mer enn 3 mm i bredde.. Hvis jeg tar litt vann, så forsvinner den... men kommer tilbake når det tørker.. Virker rart.. Dette er tilfelle på alle 4 felgene, akuratt på samme måte. Kan det være noe såperester som har blitt liggende? Felgene: Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Vask de med P21S felgrens, poler med noe chrome-polish (f.eks autosol) og beskytt de med Swissvax Autobahn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Takk! P21S felgrens vaskes med svamp? autosol, hva påfører jeg det med? og hva med swissvax..? Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 har gode erfaringer med maguires felgrens/vask:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Takk! P21S felgrens vaskes med svamp? autosol, hva påfører jeg det med? og hva med swissvax..? P21S felgrens sprayer du på, lar den virke 1min, så jobber du den inn med f.eks felgbørste eller vaskehanske. Så spyler du av med HT-spyler. Autosol kan du jobbe inn med en påføringssvamp el. Swissvax-voksen er en beskyttende voks med bling som du legger på til slutt med en påføringspad, venter 10 min, og fjerner med en MF-klut. Du finner mesteparten på scandicshine.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Bare spyl av den værste møkka fra felgene før du jobber P21s inn med svamp/børste. alternativt tar du to runder om felgene er skikkelig møkkete. 1. P21s felgrens høytrykksvasker 2. P21s felg rens børste/svamp høytrykksvasker Alu bruker du en alupolish på fra feks Meguiars all metal polish eller Duragloss metalpolish Så et lag med Swissvax autobahn felgvoks Står også litt her: http://www.detailersclub.no/forum/index.php?showtopic=251 og her http://www.detailersclub.no/forum/index.php?showtopic=249 og her http://www.detailersclub.no/forum/index.php?showtopic=8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Takk gutta :) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg