Gjest Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 God dag. Har plukka ned bakstillinga og pressa ut foringer av alt som er. Men jeg fikk et lite problem når jeg skulle sette nye foringer i panhardstaget.. Hvilke vei skal det stå? Fra "knekken" og ut er jo den ene siden litt lenger enn den andre.. imstupid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Ha Ha. Du skriver på nettby greia mi at jeg ikke kan skru og så klarer du faen ikke og sette isammen bakstillinga på volvoen engang, det er jo som og bygge lego. he he Du får kjøre uten, er sikkert ikke så nøye. he he Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Du veit det jo ikke sjøl da din jævla gnom! "nænænæ.. du får gå og kikke på en a'an bil, for jeg er for lat til å legge meg på ryggen under min!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Ingen? Kunne trengt litt hjelp sånn ca akkurat nå, ettersom det er kun det som står igjen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 er ikke sikker på om jeg skjønte spm ditt helt, men som jeg kan forstå så er den foringa med det største hullet på den korteste enden fra knekken og ut. har tatt noen bilder av et stag jeg har ligganes hvis det hjelper noe: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 passer jo bare en vei da ;) den med store hullet skal på bakaksel og den med det lille hullet skal i innfestninga i karosseri :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Jeg veit veldig godt at det passer bare en vei, men det er når det er foringer i staget ;) Det er det ikke i mitt :P Tusen takk Gantebein! Det hjalp veldig masse! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Aha nå er jeg med ;) hehe Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg