Gå til innhold

frontspoiler

Ranger emnet


Kimmern87

Anbefalte innlegg

Hei hei lenge siden sist... jeg vær så jævelig uheldig å slå i stykker frontspoileren men men finnes vel ikke bedre unnskldning for å kjøpe ny :p,, mene det jeg da lurte på er hvor an man kjøpe godt spoilere som man kan montere disse på ?Vare=14392&ASP=4264188&Type=Audi&Model=A4&Year=1999&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=4264188[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1999[O]amp;Varegruppe=0326http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=14392&ASP=4264188&Type=Audi&Model=A4&Year=1999&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=4264188[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1999[O]amp;Varegruppe=0326

jeg tenker på en spoiler som ikke er så velig mektig men samtidig ikke ser standard ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken funker ikke, men er det snakk om en S4 fanger til 4000 på norsk bildelesenter?

 

Snakket med både møller bil og norsk bildelesenter sine kundebehandlere, og de sier at det er snakk om å max sette inn noen skiver her og der for å justere, og at det bare er til å bolte på fangeren.

 

(Iallefall til min audi A4 1997 sedan..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. tenker vel at det blir rs 4 vis det var det dere mente..

mene det som jeg uroer meg mest for er da jeg har kappet og alt er rett.. hvordan ska jeg da få utskjæringen til å se orginal og fin ut, ikke slik at det ser ut som at det bare er skjært et hull og lysa trykkt inn.. er det noen gummi lister som dekker kutt kanten?

 

fant ikke bilder av en S4 fanger.. bare rs fangere,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår