jonsen00 Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Skal kjøpe meg min første bil. Kan koste maks 75 000 Sporsbil, jappse styling Noe bra motor, så den drar litt ;O Noen som har noen forslag ut ifra disse kriteriene? Kjekt med litt forslag/hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonsen00 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Noe senket, nice styling, spoiler osv, hadde vært knall. Finnes det noe slikt til min pris klasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Søk på http://www.finn.no Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonsen00 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Har søkt og sett litt på finn ja, men hadde vært knall med noen forlag fra mer "proffe" folk her inne ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg