borabora Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by ulfcossi jeg trodde det skulle gå an og få litt hjelp her for dem som ikke har så god grie på bil her men da tok jeg feil.....og vis dere skal vete det så er det snakk om en ford sierra 2,9 i 92mod. jeg kunne godt kjøpt en turbo ja men det skal kansje litt mer til da.da mener jeg at du må godkjene det bytte masse rart og da begynner kronene og tikke.sørlig når du har lærling lønn.så det var bare et spørsmål. l :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:11111 Vil du ha lyden eller effekten av turbo egentlig? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfcossi Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 vil så klart ha begge men det koster,det er det jeg skal frem til.............har under søkt pris på turbo men det ble for dyrt derfor spurte jeg om det jeg trodde ikke at folk skulle ha så mange meninger.jeg spurte heler ikke hva dere syntes:mad: :mad: :mad: :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 såvidt jeg veit er 2,9 til Ford V6 sant? Hvis du vil ha gromlyd i den bilen, fjerner du luftfilteret og toppen på luftfilterboksen som går til luftmengdemålerne, også lager du braketter som passer til å feste k&n-kon filter på luftmengemåleren, skjærer ut hull til å få disse inn i boksen sånn at denne beskytter mot varmluft fra motorrommet, starter og brommer avgårde.. kamerat av meg har gjort det på en Scorpio 2,8 V6, og denne har driiiitrå lyd. Det er seff ikke turbolyden som du er ute etter.. men dette kan faktisk gi et par hester ekstra, samtidig som lyden blir rå.. Kan sikkert få tak i bilder osv. av hvordan han har gjort det på sin, hvis du er interessert i å prøve dette? Send meg PM Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Jeg har jo snurre i urquattroen uten dump lyd, og jeg vil ikke ha det heller, men poenget mitt er at den 2.9 V6 er ganske potent syns jeg, har kjørt en kompis av meg sin en del, morsom motor, selv om jeg ikke er så glad i ford da, men det er jo bare religion igjen :-).. Bare monter fake dump lyd, du holder sikkert følge med mange turbobiler som puster og peser uansett, De som har turbo syns det er like morsomt som deg at andre kan høre at de har en bil med litt motor. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 ville valgt snurrbo uten lyd, en turbo med lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg