Hersker Hans Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 http://www.irondonut.com/personal/beefcakehotrods/beefprep.html Hva sier dere til dette da folkens? tror du han har rast en del wankler før han kom på dette? :cool: , litt morsomt.. Må informere om at det er en relativt lett alublokk da. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gølfi Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Kult prosjekt, men føler at det ikke passer helt inn i rex'n. Fant en datsun 260z med samme motor på nettet. Sinsyk fet. Siter 1989 Mazda RX7 NA med 150 illsinte wankel hester selges Annonse her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 fett prosjekt.... noe å tenke på for dem med rx7 her i landet også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Hva med å kjøpe en annen bil sier nå jeg? Hva skjer med bilen etterpå, hvordan blir den å kjøre? Motoren kommer lenger frem, motoren er tyngre, sitter dobbelt så høyt opp. Original går vel omtrent inn under toppene. Mange som gjør det samme med RX-7 fc3 faktisk. Men, blasfemi mener jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by boXer Hva med å kjøpe en annen bil sier nå jeg? Hva skjer med bilen etterpå, hvordan blir den å kjøre? Motoren kommer lenger frem, motoren er tyngre, sitter dobbelt så høyt opp. Original går vel omtrent inn under toppene. Mange som gjør det samme med RX-7 fc3 faktisk. Men, blasfemi mener jeg :D Skjønner hva du mener, men jeg syns denne typen banning i kirka var litt tøff jeg. Har såvidt sett en wankel så jeg skal ikke uttale meg noe særlig, men den alublokka der har sinnsykt potensiale hvertfall, motoren sitter jo fortsatt bak framhjula, har sett værre vekt fordeling. Tror ikke bilen går så mye dårligere etterpå hvertfall. hvor mye er det i rx7 originalt? 220?, den der har 345 hk, og et gromt dreimoment, Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Croacker-RX-7 Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 det går rett og slett imot alt en rx-7 virkelig er. Jeg liker det ikke og syns synd dem som måtte slite med å bytte ut wankeln med en stempelmotor i en rx bil. Akkurat som man skulle ha fylt surmelk oppi litagoen :) Siter Bedre med èn RX-7 enn ti supraer på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg