TransMedia Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 ... og andre ting ang. handel i USA, er at det florerer med "recondishened", "refurbished", "factory-refurbished" og mye annet som det er vanskelig å få øye på... altså gjerne brukte varer som får seg en "overhaling" på et verksted av et eller annet slag. Som nevnt ganske andre forbruker-vilkår over der. Lett å se at noe av dette er refurbished? :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 ... og andre ting ang. handel i USA, er at det florerer med "recondishened", "refurbished", "factory-refurbished" og mye annet som det er vanskelig å få øye på... altså gjerne brukte varer som får seg en "overhaling" på et verksted av et eller annet slag. Som nevnt ganske andre forbruker-vilkår over der. Lett å se at noe av dette er refurbished? :D ja det er jo en ulempe. men på millionbuy har de egen kategori hvor de legger ut "open box" varer :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 hvis du sparer 300kr på å kjøpe fra statene og du forsatt vurderer det, så bør du tenke deg godt om. 1. frakta tar lengre tid. 2. Vanskelig med evt, skade under transport e.l. 3. Du har færre rettigheter som forbruker i statene enn i Norge. etc etc etc Og sist og ikke minst, du kan få det enda billigere ved å sjekke med lokale bilstereo butikker. Altså jeg kjøper gjerne fra statene, men da betaler jeg 20-40% av norsk pris. Og Kicker er et idiot merke å kjøpe fra statene da det er rimelig dyrt der borte i forhold til alpine, jbl, RF, pioneer etc etc. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saaas Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 bestillte meg en RF T2 sub, 1000W RF forsterker (som ved bilradiospes.no koster ca 10.000) en pioneer cdspiller, å et kinetik 800A batteri.. er ikke den dyreste pioneer spilleren, men jeg antar at den fort koster over 3.000 i norge.. jeg fikk ALT, leveret på døren for 10.000kr.. fra sonicelectronix. Angrer ikke et sekund :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 nice, men det går fint det..handler ma audio som regel...i steden for å kjøpe 2 stk hk2x12 subber her i norge 5000kr stk får eg disse subbene for underkanten av 4000kr for alt og frakt fra statene...synst det er ett godt bud vertfall Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 og alt går feilfritt med frakt og betaling osv.? Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
putsi Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Billig er det hvertfall... men kjipt hvis ting blir ødelagt:( bstilte en forsterker fra statene... den var ødelagt! kjipt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 ja det er kjipt Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Hvis du bestiller varer fra butikker på eBay, er det faktisk ganske lett å levere inn en klage på produktet. Først klager du til firmaet, kommer du ingen vei, klager du til eBay/PayPal. Det er faktisk mulig å få refundert totalsummen (frakt og produkt), noe som sikkert er noe av grunnen til at mange selgere ikke gidder å sende ut av USA. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 men kan noen da som vet, regne ut hva det i alt vil koste å få dette til norge sån ca? med moms og alt det der hvis det er sånn att bassen koster over 400$ så er jo det dyrt spørr du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 hvis det er sånn att bassen koster over 400$ så er jo det dyrt spørr du meg. det er 2 subwoofere, ikke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hadde en gang en R Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 eg har net bestilt meg anleg fra usa. eg skule bestile meg kicker front sett men fikk beskjed at de ikke kunne sende kicker produkter ut av usa... men ellers gikk alt helt fint.. eg bestilte meg focal front sett i stede... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Mulig jeg tar feil, men tror ikke det lønner seg å kjøpe Focal fra USA (hvertfall ikke så veldig). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg