kromlol Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Sliter litt med å få trykket inni selve bilen da jeg har mondeo sedan. Så lurte på om hvis jeg la portene fra kassa opp hattehylla om det ville bli merkbart bedre. Eller om det bare er waste of time? Dette er det jeg bruker av utstyr om det vil være til hjelp: -2stk RE SR12D4 -Soundmagus x-1502 Vet at det er en rævva forsterker, men er kun til bruk foreløpig til jeg får råd til noe bedre:) Takker for svar! Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbelobb Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Det er Waste of time! Prøv å sett kassen på ene siden av bagasjerommet. Da vil du lettere få trykket inn i kupeen(tror jeg da). Siter Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt! Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg