xxx4 Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Jævlig tøff den bilen din. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralf2 Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Ikke samme røyk og fart i min, men er veldig moro og se om du har noen av den og (rød 242). Syntes det er supert at folk tar biler og spes når de blir så bra som dine xxx4:) Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunisol Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 fete bilder! fikk ikke knipset noen av den røde og sorte caddy`n?? Siter caddyca18 under bygge touran til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Ikke samme røyk og fart i min, men er veldig moro og se om du har noen av den og (rød 242).Syntes det er supert at folk tar biler og spes når de blir så bra som dine xxx4:) Takk for fin kommentar :) Jeg fant ingen bilder av bilen din desverre, ingen av lunisol sin caddy heller. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralf2 Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Får satse på fint (ikke så varmt) vær 28september og. Så da blir det nye muligheter:) Må ha litt mere pulver da:driving Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Konge bilder!:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^CcMuZa^ Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Det er nå til mandag også, den 25 på Rudskogen. Trackday.. Siter www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius#49 Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Kjøring nå på mandag?:D 25.08.08? Da får jeg ta turen tror jeg. Når er det det åpner osv da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg