Gå til innhold

NÅ med noen bilder-----Endelig Coupe, noen som kjenner tidligere eier fra Selbu?

Ranger emnet


kim-stian

Anbefalte innlegg

Endelig fikk jeg igjen en coupe, denne gang med ekte motor (2.2) men desverre har bilen sett sine bedre dager... Ifølge han jeg kjøpte den av (han har hatt den 3 år og bare pusset på den) så er kanla, begge skjermer skiftet etter utforkjørsel. Bil og mot kun gått 200 000 noe som er lite for en 84 modell må jeg si.

 

Bilen er kjøpt fra Selbu av en kar som heter Terje Melan (jeg kjøpte den fra en fra Hamar da) og ble importert i 97.

 

Noen kanskje kjenner i igjen bil/eier da jeg gjerne skulle visst ang senkesett og styling på bil etc. Reg nr er VF19403 (ikke hatt skilt på maaaange år denne her)

 

Ellers fikk jeg frontfanger fra ukjent merke, sideskjørt som er orginale (skal vel byttes) el.vindu og speil, takluke og fete BBS skrudde felger 15". Bilen kom mer som "byggesett" innvendig men alt er med så ikke noe prolem. Skal legge ut noen bilder her etterhvert men hatt bilen bare noen dager.

 

Og prisen...latterlige 4000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir vel bil neste år tenker jeg he he. MEN fant ut at kjølevannet ikke sirkulerer så må bytte vannpumpe og reg reim i samme slengen. Noen som har en "how to" helst med bilder? har tatt av de andre remene og fjernet dekslet men her står jeg da fast.

 

Planene fremover er å lage nye dørtrekk, enten i ren aluminium (dyrt som F) eller i kryssfiner og legge på lys skai? kom med innspill, skal ta noen bilder underveis til dere jeg.

 

Ellers skal det legges nye tepper i hele bilen, men usikker på om jeg skal legge disse "oppå" de gamle (bedre isolasjon) eller lage helt nye. Fikk også tilbud i dag hellakkering ink grunning/lakk og maskering, samt to lag klarlakk for 8000,- må da være grise billig spør du meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår