volvo460turbo Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 noen som har en ide om hva det er som gjør motoren min ( b230f lh2.2) ikke får knist etter at jeg byttet topp og så har jeg byttet pedal plata( fordi jeg driver å skal bygge om fra automat til manuel). det er ikke gnist fra coilen engang. håper på raske svar! hilsen espen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 giver på svinghjul? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo460turbo Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 det er ikke giver på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 virker hallgiver i fordeler? Evt. coil eller tenningsmodul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo460turbo Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 jeg hadde glemt en jord ledning.... nå starter den, men nå har jeg problemer med at clutchen ikke passer på det sving hjulet jeg fikk tak i. det er liksom for lang klaring i mellom trykk plata og clutchen og sving hjulet...noen som har noen ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Bytte svinghjul ;) Du har dypt og "ikke-dypt" svinghjul.. Du har tydeligvis valgt feil! Hehe.. Husker ikke hvem av dem du har valgt, men skal i allefall ha det andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg