moborg Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Hei lurte på om noen kunne fortelle meg hvor man kan finne linse hovedlykter til volvo v70 97mod., har sett dette på biledr i sverige. send meg link om noen har på Morten__Borg@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Hei lurte på om noen kunne fortelle meg hvor man kan finne linse hovedlykter til volvo v70 97mod., har sett dette på biledr i sverige. send meg link om noen har på Morten__Borg@hotmail.com realcar.se der kjøpte jeg mine lykter, veldig fornøyd.. litt hardere plast er det eneste negative, men er vel det på de fleste ettermarkedsprodukt.. anbefaler å kjøpe 6000k xenonkit der i samme slengen til både nær- og fjærnlys, bra resultat.. Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg