rs_cr Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Dette er vel et nytt kit til E46? Er dette en ekt CSL? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by boramannen Dette er vel et nytt kit til E46? Er dette en ekt CSL? Kitet kan gjerne være hjemmelagt, har vertfall ikke sett det selv.. Nei det er ikke en CSL (med forbehold at de ikke har stylet den som en annen modell) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 den blå der er craig liebermann sin 2001 m3 med gtr kit fra m3-eurowerks.den nederste har jeg goood kjennskap til.he he det er ikke csl nei.ikke en dritt som er csl på den heller desverre mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by kas den blå der er craig liebermann sin 2001 m3 med gtr kit fra m3-eurowerks.den nederste har jeg goood kjennskap til.he he det er ikke csl nei.ikke en dritt som er csl på den heller desverre mvh Er det den det er bilde av i avataren din? Hva mener du med goood kjennskap? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by kas den blå der er craig liebermann sin 2001 m3 med gtr kit fra m3-eurowerks.den nederste har jeg goood kjennskap til.he he det er ikke csl nei.ikke en dritt som er csl på den heller desverre mvh ja faen der var det jeg hadde sett den før, reagerte på panseret og synes at eg hadde sett et bilde av den før!! :D JÆVLI NICE BIL, hadde eg hatt min bil ennå, så hadde eg styla ann likt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 den blå ser helt jævli ut.. Den grå var bøs!! sikle.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by boramannen Er det den det er bilde av i avataren din? Hva mener du med goood kjennskap? Når vi først snakker om avataren til kas. Er det din bimmer? Hva med å poste litt bilder av herligheten? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by bmw-bergen Når vi først snakker om avataren til kas. Er det din bimmer? Hva med å poste litt bilder av herligheten? http://gallery.socaleuro.com/ og velg 2003_november_22_big_socal i dropdown boksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Sinsykt fet den blå.....ligna bittelitt på banebilene egentlig..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg