Gå til innhold

Mikael1977 - Skoda Octavia RS -08

Ranger emnet


Mikael1977

Anbefalte innlegg

Skodaracing: han og Cosworth snakket litt forbi hverandre angående stativ, til kamera vs bilen. ;)

 

Men et slikt cobra sett til 1500kr + frakt (si 1700DKR);

1700 * 1,25 + 190kr i fortollingsgebyr er jo rett rundt 2500kr.

 

Finnes det ikke aktører i den prisklassen i Norge?

 

Forøvrig; er du usikker på senk enn så lenge, kan du jo undersøke muligheter for stabstag til bilen din Mikael?

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skodaracing: han og Cosworth snakket litt forbi hverandre angående stativ, til kamera vs bilen. ;)

 

Men et slikt cobra sett til 1500kr + frakt (si 1700DKR);

1700 * 1,25 + 190kr i fortollingsgebyr er jo rett rundt 2500kr.

 

Finnes det ikke aktører i den prisklassen i Norge?

 

Forøvrig; er du usikker på senk enn så lenge, kan du jo undersøke muligheter for stabstag til bilen din Mikael?

 

Stabstag ja... spørs hva det gjører med komfort.

Tenker du da stabstag i motorrummet eller under bilen?

I bagasjen er ikke aktuellet da jeg bruker all plass som finnes der bak.

 

Er mest ute etter senk for at få en pen bil siden jeg ikke kjører aktivt i det heletatt :)

 

//M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff på en såpass ny potent bil hadde jeg ikke kjøpt meg et "billigsett" hvor mange bilprodusenter bruker cobra på de sportslige modellene sine?

 

stabstag er staget som går under bilen din å hindrer krenging. dette har bilen din alerede, men det kan byttes med et tykkere(stivere) vet ikke om det finnes til octavia 2 ennå men.

 

det staget dere tenker på er et Fjærbeinstag. det vil neppe bere merkbart på denne bilen...

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff på en såpass ny potent bil hadde jeg ikke kjøpt meg et "billigsett" hvor mange bilprodusenter bruker cobra på de sportslige modellene sine?

 

stabstag er staget som går under bilen din å hindrer krenging. dette har bilen din alerede, men det kan byttes med et tykkere(stivere) vet ikke om det finnes til octavia 2 ennå men.

 

det staget dere tenker på er et Fjærbeinstag. det vil neppe bere merkbart på denne bilen...

 

 

Så bare det var nevnt Cobra lengre oppi her. Derfor! Hadde heller ikke kjøpt meg et slikt sett hvis jeg hadde en sånn bil. Da hadde jeg gått for Eibach. Har hatt Eibach Sportline selv på en Golf IV stv. Senker riktignok noe mer enn Prokit. Men var behagelige fjærer

2007 Mazda 6 2.0D

2012 Peugeot Partner HDI EMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff på en såpass ny potent bil hadde jeg ikke kjøpt meg et "billigsett" hvor mange bilprodusenter bruker cobra på de sportslige modellene sine?

 

stabstag er staget som går under bilen din å hindrer krenging. dette har bilen din alerede, men det kan byttes med et tykkere(stivere) vet ikke om det finnes til octavia 2 ennå men.

 

det staget dere tenker på er et Fjærbeinstag. det vil neppe bere merkbart på denne bilen...

 

Når det blir aktuellt så vil jeg gå for Eibach.

Som du sier, har man lagt noen kroner på ny bil så kan man godt legge noen ekstra på senkesett...

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er forran problemet ligger... så vidt jeg husker nesten halvt år siden jeg prøvde octavia 2 rs sist... så er den for myk bak. akkuratt som octavia 1 rs... så å innvestere i et tykkere stag forran vil vere utrolig dårlig plassering av pengene... skal du gjøre noe så få heller stivet av rumpa litt

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff på en såpass ny potent bil hadde jeg ikke kjøpt meg et "billigsett" hvor mange bilprodusenter bruker cobra på de sportslige modellene sine?

 

stabstag er staget som går under bilen din å hindrer krenging. dette har bilen din alerede, men det kan byttes med et tykkere(stivere) vet ikke om det finnes til octavia 2 ennå men.

Jeg tenkte på Eibach-kit som oppgraderer foran og bak (26 & 23mm).

Ellers enig i at det er like greit å "doble" for å få noe skikkelig

på en slik bil.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hehe, nei det spørs om jeg greier, tror jeg tar turen til Sthlm etter deg jeg og ser på den ;)

 

Ole

 

Konvoi??.... ;)

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår