Gå til innhold

Mikael1977 - Skoda Octavia RS -08

Ranger emnet


Mikael1977

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Etter noen spørsmål fra Primera-duden så legger jeg ut noen bilder på skvettisene bak.

 

Disse er "feilmontert" sånn at de ikke ligger utenfor hjulbuen.

Dessverre så kan det se litt mongis ut da de får en merkelig vinkel bakfra....men ærlig talt, ikke sååå mange ganger jeg ligger bak bilen! :)

 

Bakfra:

IMG_0129.jpg

 

Fremre hjulbuen, skvettis utenfor:

IMG_0133.jpg

 

Bakre hjulbuen, skvettis innenfor:

IMG_0134.jpg

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er det da.. og hva legger du i bedre??

 

er det i det heletatt trykk og vannmengde i høytrykken? i motsettning til statoil hvor man kan pisse høyere trykk

 

og hvordan en shampoen?

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er det da.. og hva legger du i bedre??

 

er det i det heletatt trykk og vannmengde i høytrykken? i motsettning til statoil hvor man kan pisse høyere trykk

 

og hvordan en shampoen?

Det er Shell Sinsen, nede i garagen.

Bedre:

Innendørs

Lov til å bruke bøtte og svamp (til motsetting av mange Statoil**)

Vannkran

Egen "schampoprogram"

 

**ikke hvis det er kø!

Endret av Mikael1977

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste vaskehallen ever er i Hakadal!!Før var det på den gamle shell stasjonen,der betalte du 80 kr og sto til du var ferdig uten poletter og drit!.Når den blei lagt ned for 1 år siden og Yx blei til shell,skreiv jeg ett leserinnlegg i lokalavisen og klagde over nedleggelesen.Det endte med at eieren av den stasjonen som nå er blitt shell bygde en konge vaskehall med alle fasiliteter!:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jepp, det stemmer Ole! :)

 

I morgen skal jeg få senkesettet godkjennt. Noen mener det er unødvendig, men siden jeg er godt voksen og synes det er skummelt å bli tatt i kontroll så kan jeg godt sponse staten med noen hundringer ;)

 

Ellers skjer det ikke stort med bilen. Drømmer om rallylapper, gule tåkelys og USA blinkers....men har hverken tid eller lyst til å prøve meg på dette akkurat nå :D

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår