eivsand Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Hjelp!! Står fast på vestlandet og skulle ha kommet meg hjem Dynamo lader ikke batteri Demonterte regulator og fant ut at børstene er gåen/nedslitte Noen som kan gi meg et tips på hvor jeg kan få kjøpt regulator eller dynamo Dettet er en Volvo 460 2.0 93mod Type generator: Bosch A13N241 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Vestlandet er stort, nærmeste by? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivsand Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Ja sant det Jeg er i Sogndal. Førde er nermest. Låner meg en bil i morgen å kjører dit Det er en liten volvo forhandler her i Sogndal, men tviler på at de har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Sjekk hos http://www.nbfbildeler.no Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 mekonomen har. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg