InFlames Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Jeg trenger ny spill, vurderer megabillig men venter nærmere sommern for å se hva som skjer med denne bedriften. Trenger uansett ikke spiller før sommern med tanke på at bilen er vinterparkert :) Må innrømme at jeg ikke stoler 100% på dette, men blir artig å se hvordan dette utvikler seg. Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by InFlames Jeg trenger ny spill, vurderer megabillig men venter nærmere sommern for å se hva som skjer med denne bedriften. Trenger uansett ikke spiller før sommern med tanke på at bilen er vinterparkert :) Må innrømme at jeg ikke stoler 100% på dette, men blir artig å se hvordan dette utvikler seg. Hei! Jeg har nettopp bestilt sub fra Megabillig.com..(begynner med en sub, så blir det kanskje mer dersom jeg blir fornøyd :) )Pakken blir sendt via en mellom-mann i Norge,slik at jeg slipper å bli belasta for evt.moms og avgifter.. Jeg kommer med tilbakemelding om handelen gikk som den skulle Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by jarli Hei! Jeg har nettopp bestilt sub fra Megabillig.com..(begynner med en sub, så blir det kanskje mer dersom jeg blir fornøyd :) )Pakken blir sendt via en mellom-mann i Norge,slik at jeg slipper å bli belasta for evt.moms og avgifter.. Jeg kommer med tilbakemelding om handelen gikk som den skulle Høres bra ut :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by jarli Hei! Jeg har nettopp bestilt sub fra Megabillig.com..(begynner med en sub, så blir det kanskje mer dersom jeg blir fornøyd :) )Pakken blir sendt via en mellom-mann i Norge,slik at jeg slipper å bli belasta for evt.moms og avgifter.. Jeg kommer med tilbakemelding om handelen gikk som den skulle Morro at noen tørr å prøve.. er skeptisk selv, men har tenkt å bestille.. skal da klare noen uforutsette utgifter hvis disse måtte forekomme.. Går en ting greit, skal jeg nok handle mer derfra jeg også ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Vantage Morro at noen tørr å prøve.. er skeptisk selv, men har tenkt å bestille.. skal da klare noen uforutsette utgifter hvis disse måtte forekomme.. Går en ting greit, skal jeg nok handle mer derfra jeg også ;) For å være ærlig er jeg litt skeptisk selv også :) Men jeg synest det er verdt forsøket Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by InFlames Høres bra ut :) Heisann! I dag fikk jeg den "etterlengtede" subben ;) Leveringstiden ble lang fordi de hadde ikke den subben jeg ville ha på lager, men jeg fikk hele tiden oppdatering om hvor subben min var :) Så jeg er VELDIG fornøyd med bestillingen og service fra Per og Megabillig.com Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by jarli Heisann! I dag fikk jeg den "etterlengtede" subben ;) Leveringstiden ble lang fordi de hadde ikke den subben jeg ville ha på lager, men jeg fikk hele tiden oppdatering om hvor subben min var :) Så jeg er VELDIG fornøyd med bestillingen og service fra Per og Megabillig.com Hei Hva slags sub bestilte du da? Jeg har fått inntrykk av at de bare har Kicker solo baric L5 inne på lager. Vet du om de har fått større utvalg? MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by jarli Heisann! I dag fikk jeg den "etterlengtede" subben ;) Leveringstiden ble lang fordi de hadde ikke den subben jeg ville ha på lager, men jeg fikk hele tiden oppdatering om hvor subben min var :) Så jeg er VELDIG fornøyd med bestillingen og service fra Per og Megabillig.com Herlig. Da vurderer jeg å bruke dem når jeg skal ha meg ny spiller snart. :) :) :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Har lest store deler av denne tråden og er enig i mye, både for og imot megabillig´s måte å gjøre forretninger på. Men hos meg koker det til slutt ned til at det er positivt at noen prøver å gi folket bilstereo til fornuftige priser. Veiledende priser i dag er jo helt ville og gjør at en som vil ha bilstereo som hobby må prioritere det virkelig, for å finansiere det. Og for de som også må prioritere andre ting i livet er det umulig. F.eks jobbet hos et firma en stund som leverte panasonic. Der kjøpte jeg en spiller for ca. 3600 kr, som var innkjøpspris. Vill-ledende utsalgspris var ca. 7000 kr. Dumt hvis noen forhandlere her på forumet frykter for levebrødet, men, Go megabillig! :D Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 noen som har hørt NÅR sida åpner for fult? skulle ha ei prisliste på suber,men ba meg vente til sida åpnet,som han sa ikke var lenge til.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by turbokano noen som har hørt NÅR sida åpner for fult? skulle ha ei prisliste på suber,men ba meg vente til sida åpnet,som han sa ikke var lenge til.. Jeg fikk prislister på forsterkere og cd spillere for en god del måneder siden. Har spurt om prisliste på subber, men eneste han har gitt meg er pris på kicker solo baric L5. Han skulle sende meg komplett prisliste når alt var på stell. De har jo over 6000 produkter de skla sette opp så det er jo forståelig at det tar litt tid. MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Lars Hei Hva slags sub bestilte du da? Jeg har fått inntrykk av at de bare har Kicker solo baric L5 inne på lager. Vet du om de har fått større utvalg? MVH Lars Hei! Jeg bestilllte en kicker solobaric L7 12" 2*4ohm Jeg tror bare de har kicker L5 og L7 subber,men de har mange forsterkere Mvh Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by jarli Hei! Jeg bestilllte en kicker solobaric L7 12" 2*4ohm Jeg tror bare de har kicker L5 og L7 subber,men de har mange forsterkere Mvh takker for svar. Hva måtte du gi for L7en? De skal ha 1895kr for en L5 + frakt iallefall. Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by Lars takker for svar. Hva måtte du gi for L7en? De skal ha 1895kr for en L5 + frakt iallefall. Jeg tror det var 2700kr+frakt ... Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Angrer litt på at jeg ikke ventet til bilen var på veien før jeg bestilte anlegg nå :( Fikk greit avslag hos bilradiospes. men i forhold til megabillig så "tapte" jeg sikkert rundt 10 000,- Er heller ikke superfornøyd med servicen fra bilradiospesialisten heller.. Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg