Gå til innhold

Vandaler. Trenger ny venstre frontlykt

Ranger emnet


TommyTott

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Hadde samme problemet med å skaffe lykt selv.

 

-Kontakta Ullern Bil som ga meg et tilbud på 6tusenetellerannet for lykta (høydejusterbar).

 

-Jeg lette så gjennom alle høggerne i Sverige, Danmark og Finland, men fant bare høyrelykter. grrrr....

 

-Sjekket med England, hvor en forhandler ga meg et "supert" tilbud. Han kunne bestille en lykt fra Japan og bygge den om slik at lykta lyser til rett side, jmf høyre/venstrekjøring.

For bare 6000 kr - særlig jeg gadd å vente en mnd for å spare 300 kr.

 

-Endte til slutt opp med å kontakta Mazda (ullern bil på Alnabru) en gang til. Fikk da lykta for 3tuseetellerannet! De gutta har ikke alltid full kontroll..

 

Vet ikke om motoren kan flyttes (det har du forhåpentligvis funnet ut av før jeg skriver dette har jo gått tre måneder!)

 

men lykke til uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i lykt på en høgger i sverige. Fikk hovedlykt, park og grøftelykt for 1800SEK ferdig fraktet.

 

Så jeg slapp billig unna.

 

Tror det skal gå ann å flytte motoren, men tør ikke bruke makt for å få ut den skru saken som sitter i det hullet den skal inn i. så jeg venter litt till jeg skal ha den på service. Så fikser de det da.

 

Har du Mx3 fortsatt? Åssen modell? Gjort noe med den? Bilder?

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

---------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har mx3'en ennå ja, men vurderer å selge den og kjøpe noe "familievenlig". Men prøver å forklare dama at det kan vente et par år til :D

 

Er en grønn 93 modell med V6'en.

 

Har ikke fått gjort noe med den annet enn å reparere :mad:

 

Måtte bytte alt av bremser med kalyp.. like før jul og har et problem som dukka opp nå nettopp. Jeg får ikke start!

Har sjekket plugger, pluggkabler, batteri, sikringer, relee, startsperre på alarmen ++ men finner ikke ut av det

 

Tror kanskje det er bensinpumpa, men er ikke sikker på om jeg skal høre noe lyd fra den når tenninga står på...

må få sjekket det på et eller annet vis..

Det vil vel desverre si at jeg må ha den inn på Ullern bil igjen, kan alt for lite om bil selv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår