vwerling Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Noen som vet hvor eg kan kjøpe adopter til felger. har noen felger som eg ønsker og sette på golfen men disse er for 5 bolter og golfen har 4 bolter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 hvilket bolt mønster har de nye felgene da? Skal du ha annet en 5*100 eller 5*130 (Porsche) er det to-delte adaptere som gjelder, ev bygge om til VR6 bremser og bruk vanlig adapter Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwerling Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 felgene eg har tenkt og bruke har bolt mønster 5 x 100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 http://www.spurverbreiterung.de/adaptionen/100_4_57_1_unten.php?lan=uk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg