al3x Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 disse er vel ment for halogen, ikke xenon - altså masse strølys om du putter det i linsene. Ikke noe problem å bruke xenon i linselys som ikke er beregnet for det. Fortsatt ikke fått noen klager på mine, må bare stille de riktig :) Ville heller gjort det å fått strølys som du kaller det, enn å sette xenon pærer i en vanlig reflektor lykt! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Disse lampene er skikkelig tøffe ja. Har solgt noen slike sett av disse nå. Er en fordel og skifte ut org. pærer med noe hvitere. for det blir veldig gult i frohold til LED lista. og hvis man setter i chrome blinklys pære blir de også endel tøffere for da får man ikke det oransje skjæret i lampa rundt blinklyset når dette ikke blinker. Har solgt endel av de sammen med lampene. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 vet dette er en litt gammel tråd, men må nesten spørre.. prøver å få juster lysa, skrur på den runde grå med stjerneskrue på midten, om noen skjønner hva jeg snakker om, og uansett hvor mye jeg skrur, stiller lysa seg hverken opp eller ned .. :P Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 det er 2stk justeringsskruer, prøv den andre du ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 det er 2stk justeringsskruer, prøv den andre du ;) okei, takktakk :) Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg