GTPrimeraGT Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 92 Lancer som alltid har gått som en klokke, null problem, stoppet brått under kjøring i dag, kom i en motbakke å brått så tente check engine lyset så bare døde den. Prøver en å starte så bare snurrer den, det skjer ingenting, Når eg vrir om tenning hører eg etter bensinpumpe surring men klarer ikke høre noe vertfall.. Dette haster siden eg egentlig skal ha bilen på ferie i måro!!!! hva kan ha hendt? har letet etter sikring til bensinpumpe eller noe men disse fitte bilene har jo faen meg ingen sikringer, sitter 10 stykk under rattet, ingen av dem går til Ecu eller fuel pump eller noe å den boksen i motorrommet inneholder heller ingenting som har med bensintilførsel å gjøre, ikke som eg fant hvertfall! Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg