Ola_s Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hei, Jeg fikk min splitter nye Mini Cooper S for litt over 2 uker siden, og siden den dag har jeg prøvd å koble til telefonen min. Jeg har ikke navigasjon, men har Boost systemet som skal ha forberedelse for mobiltelefon med Bluetooth. Men, jeg finner ingenting i instruksjonsboken eller noen andre hefter som var med bilen. Er det noen her som har koblet til telefonen og som kan forklare meg litt? Jeg har testet med diverse mobiler, med windows og symbian. Ingenting. All hjelp mottas med takk. -Ola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Heisann! Svarte deg inne på amotor.no jeg. http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=984602&s=amotor.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola_s Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Takk, svarte der igjen jeg og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JCW007 Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 På min R53 må jeg holde telefonknappen inne mens jeg vrir tenningen på og deretter søke etter bluetoothenheter med den telefonen som skal kobles til. Du må ha en bluetooth kode for bilen også. På min R53 måtte denne leses ut med en diagnosemaskin - den var nemlig ikke 1234 eller 0000 som en skulle tro, men den skal følge med i dokumentasjonen til bilen på et eget kort. Siter JCW007 BMW 335cd SOLGT: Mini Cooper S JCW 2006 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg