andhol82 Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 noen som vet om det er mye ombygging å sette inn 2,0 liter i en 1,6 coupe? går girkassene om hverandre osv? bilen min er en 98 mod. Siter Peugeot Partner 98 Rover Vitesse 86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Girkassene går ikke omhverandre... iflg Huyndai- verksteder..gjelder da også clutchen... men bortsett fra det.. go for it! Er ikke så veldig mye stress å bytte girkasse.. har gjordt det på min.. 2 pers 2 dager.. var nå ganske tunge løft da.. men men.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhol82 Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 det var kjipt. men jeg tror jeg bare måå bytte motor etterhvert jeg as. for da er det jo mer muligheter med turbokitt osv seinere også. takk for svar:) Siter Peugeot Partner 98 Rover Vitesse 86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raoos Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Håper jeg ikke stjeler tråden din nå, men er det noen som vet hvor mye det koster hvis man skal fikse denne her? Klikk meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 raoos: ville ikke gitt så mye for bilen med tanke på feilene.. hvis du gjør alt selv, tipper jeg du lander på ca 10-15k i deler.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg