Devil Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Jeg har lyst til å fikse opp golf'n min så den blir pen. noen tips? Jeg har lyst til å senke den? men hvor mye? Noen tips? Jeg vil sette på ny frontfanger? noen tips til hvilken frontfanger? til slutt så vil jeg få mer HK & NM ut av bilen.. noen tips til hva jeg kan gjøre der? Ole Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Felger og senk har mye å si på bilen... Kjøp justerbart og velg akkurat hvor lav du vil ha den Kjøp noen kule felger, 9x16 kanskje 90 fangere er alltid en slager Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 har du noen tips til hvor jeg får kjøpt justertbart senkesett, felger & 90 fangere? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Tips: Les tråden "Liste over nettbutikker som selger ting til Golf 2" som er klistret her i Golf II forumet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Jeg har Justerbart senkesett til salgs... Pm meg for info... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Disse bilene ser jo veldig bra ut da de er nesten helt originale ut, bare senket (justerbart) og med 9x14 felger:) Her med Schmidt TH-Line 3-delte 9x14 :) Bilde hentet fra Schmidt-felgen sine nettsider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Med det samme vi er inne på Golf og TH-line, så legger jeg ut bilde av den forrige Golfen min og Feiterotta som jeg har nå. Trenger ikke nødvendigvis å være pent for at det skal være tøft;) Og btw, her er den som det er bilde av øverst av med Porsche D90 felger som jeg hadde ei stund: Nok bildehoring fra meg nå. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Drit i fanger og bruk så mye penger du kan på felger og senking Stance is everything Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 +1 Er jo stance man legger merke til, ikke alt annet dill. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg