XL7Owner Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hei! Kjøpte meg for en tid tilbake en Alpine idx-A300 iPod spiller til min 94' Ford Mondeo. Samtidig kjøpte jeg et Alpine SPR-17S komponent sett. Dette virket grimlende, men jeg ville så gjerne få mer ut av frontsettet. Derfor kjøpte jeg meg en forsterker for å fikse biffen. Etter å ha koblet alt i hop skrudde jeg på strømen. Det kom ingen lyd, men spilleren var på. Plutselig fikk jeg et rødt lys istedet for blått på forsterkeren. Jeg prøvde å sjekke alle koblinger, men ingenting virket. Da jeg prøvde å koble tilbake til "normalt", slik det var før forsterkeren kom det plutselig røyk ut av spilleren og knitring i høytalerene. Jeg har nå prøvd alle mulige løsninger, men kommer ikke frem til hva dette kan være. Prøver jeg å sette i kun strøm på spilleren kommer det røyk og knitring igjen. Hva kan dette være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Blanda pluss og minus? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 hahahahahah Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 jølle bølle, du har en feilkobling. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XL7Owner Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hvor i såfall? Da jeg kobla fra forsterkeren fra batteri og spiller fortsatte jo det hele. Rørte ikke noe som hadde med strømmen til selve spilleren å gjøre i det hele tatt! Svar mottas med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg