lroedal Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Er det mye arbeid å bytte termostat på en 6n? Koster delen mye? Er det vits å kjøpe på skroten, eller er det lurt å kjøpe ny? Står en 6n på skroten her nå, se... Er det forskjell på termostaten på de forskjeligge motortypene på 6n, eller er det samme så lenge det er bensin? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 er samme saken.. koster 500,- på mekonomen for ny termostat og nytt termostathus.. like greit å kjøpe begge.. du finner termostaten din, tar av en slangeklemme, tar av slangen som går inn på termostathuset, skrur av to skruer, tar av termostathuset og termostaten, setter på det nye huset, skrur i to skruer og fester slangen igjen :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hm, det hørtes da i det minste litt lovende ut.. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 altså.. jeg klarte det, og jeg er tilbakestående når det gjelder bil;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Du husker ikke sånn ca. hvor i motorrommet det huset lå? :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 jo, rett til høyre for motoren :p hehe.. altså.. rett under fordeleren hvis ikke jeg tar HELT feil.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Ok, ca. det det så ut som i Haynes-boka, så da satser vi på det. :P er så trangt, så gidder ikke begynne på feil plass :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg