JeanDaniél Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Lykke til til deg!:D Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 jo takk, har vært ute nå, men må ha litt guidance jeg vet jo ikke åssen denna skal stå og trenger bilder av ferdig montert resirk. Håper johanzen svarer:) legger ut bilde av åssen min ser ut nå Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Det jeg lurer på er om det er kun denna svarte øverste som skal byttes, og på forge ventilen er det en liten nippel øverst, hva skal der? hehe, beklager hvis dumme spm:D Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johansen__87 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Det jeg lurer på er om det er kun denna svarte øverste som skal byttes, og på forge ventilen er det en liten nippel øverst, hva skal der?hehe, beklager hvis dumme spm:D er ikke denne nei. har såvet til nå men skal ut å ta bilder så skal prøve å snike kamera nedi motorrommet å knipse noen bilder Siter 2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line (X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil (X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil (X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 er ikke denne nei. har såvet til nå men skal ut å ta bilder så skal prøve å snike kamera nedi motorrommet å knipse noen bilder okok, for det går jo slange til denna fra innsuget, og tilbake til luftinntak lissom:) veeeldig takknemlig for bilder:):D Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johansen__87 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 okok, for det går jo slange til denna fra innsuget, og tilbake til luftinntak lissom:) veeeldig takknemlig for bilder:):D gi meg 10-15 minutter så skal jeg ha greid å fått på meg noen klær, ut å tatt noen bilder,( skal ta bilder av bilen med kamei grill vs orginal med det samme skjøner duh) kommet meg inn å lagt de inn på pc'n;) Siter 2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line (X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil (X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil (X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 gi meg 10-15 minutter så skal jeg ha greid å fått på meg noen klær, ut å tatt noen bilder,( skal ta bilder av bilen med kamei grill vs orginal med det samme skjøner duh) kommet meg inn å lagt de inn på pc'n;) great :D Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johansen__87 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 her er noen bilder, ikke sikkert du skjønner stort mere men jeg prøvde iværtfall:P Siter 2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line (X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil (X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil (X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Da har vi hvertfall fastslått at jeg er helt på tryne med å bytte denne resirken, men med flott hjelp av johanzen nå, så er jeg på sporet:) så da slutter vi å tru på mekanikera på møller:) burde skjønt selv at den ikke ligger der jeg har tatt bilde, var derfor jeg stussa så jævli:D Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johansen__87 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 her har du et bilde som forklarer hvor den ligger;) Siter 2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line (X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil (X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil (X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 hehehe LoooOOooney!:D Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Tusen hjertelig takk:) hehe, men da må jeg nok en gang vente til i morra siden lyset er så godt som borte, og jeg hakke no arb lys. men i morra, da skal det jaggu skje:D Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johansen__87 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Tusen hjertelig takk:)hehe, men da må jeg nok en gang vente til i morra siden lyset er så godt som borte, og jeg hakke no arb lys. men i morra, da skal det jaggu skje:D stikk å kjøp deg ny arbeidslampe:P her er det lyst enda:P:P:D Siter 2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line (X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil (X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil (X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 stikk å kjøp deg ny arbeidslampe:Pher er det lyst enda:P:P:D ja det tror jeg nok muligens jeg gjør i kveld etter middag:) er lyst enda her oxo, men forsvinner og blir skumt før jeg rekker å bli ferdig:D Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johansen__87 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 dumpventil???Hvor?? hakke det jeg, har RESIRK. Føkk deg a.... grunnen til at jeg var på villspor er fordi MØLLER(du vet, dem som driver å skrur audi innpå sånne verksteder) sa det var der. Jeg VISSTE egentlig at denna skulle sitte på luftinntak, men ble "thrown of" av møllermekaniker. Så klatre tilbake opp i din egen verden og hold kjeft... Du har vel aldri i ditt liv tatt feil? Man ekke kar hvis man ikke klarer innrømme sine feil... tosk liker ditt svar til dette utsagne;) Siter 2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line (X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil (X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil (X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg