Zerox Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Turbo felger 15" med dekk Hel Frontrute med Varme Air Condition ABS bremser Brukt Senkesett Nytt Lesjefors Senkesett med tuv papirer Bakseter til 245,meget pene, synes personlig at fargen er fæl men Panser Snute ( 85 ) Bagasjelokk ( 85 ) Servo Nye Blå R-sport trekk til 244 1031 Bakaksling fra en 740 har sittet på en 245 Nyoverhalt M-47 kasse B-20 med M-40? hvis det er det kassen heter B-230a Her er det bud som gjelder Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Du har ikke en mellomaksel for M47 girkassa? Vær snill og svar fort, for imorgen har jeg "avtale" med han på bilopphuggeriet om å demontere den mellomakselen. hvis du har det, byr jeg 200kr og det er den prisen jeg må betale på bilopphuggeriet. Er det "nye" senke settet for sedan eller stasjonsvogn? Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Ja, det har jeg, men tenkte å selge den sammen med girkassa... 200 spenn sa du.. hmm Senkesettet er til sedan.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Jeg kjøper senkesettet for 1000 spenn, hvis det ikke er noe feil med det. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Det kan godt være det "brukte", har du TÛV papirer på det?? Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i amerikanske volvolykter som på bilde?? si i fra!! Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Bilde virker ikke, men har kanskje noen USA lykter.. Ja, jeg har Tuv papirer! 1000,- er helt ok for det brukte. Send meg pm, om hvordan du vil gjøre opp.. Bor ved Gardermoen Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Da farter jeg opp i morra kveld, hvis det går greit, slutter på jobb klokka 18,00. send meg adressa di til lab010485@hotmail.com, så jeg finner et kart på internett. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 møter deg, Verkstedet ligger på ved vestre hvam. riksvei 173.. 91637009 tlf nr mitt.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 da ringer jeg deg når jeg nærmer meg Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg