R-Espen Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Noen som vet om man kan bytte speila på vectra b? Altså fjerne de insektslignende speila og bytte dem til noe som er litt penere? Må vel isåfall gjøre endringer på panser også! Og viss ikke det går, noen ideér til hvordan man kan pynte litt på dem? Jeg personlig syns de ødelegger hele looken! :puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Speilene er jo det som kjennetegner Vectra B! Eneste bilen, som jeg har sett ihvertfall, som har gjennomført speil med linjer fra starten av panseret som avslutter på speilene. Andre speil vil ødelegge, spør du meg. Men for å svare på spørsmålet ditt; ja, det finnes adaptere som passer Vectra. Og da kan du bytte speil dersom du mot all formodning bestemmer deg for det. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Espen Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Speilene er jo det som kjennetegner Vectra B! Eneste bilen, som jeg har sett ihvertfall, som har gjennomført speil med linjer fra starten av panseret som avslutter på speilene. Andre speil vil ødelegge, spør du meg.Men for å svare på spørsmålet ditt; ja, det finnes adaptere som passer Vectra. Og da kan du bytte speil dersom du mot all formodning bestemmer deg for det. Jeg liker vectra b bortsett i fra speilene, men det er jo selvsagt smak og behag. Kansje jeg bare burde velge en annen bil som omega som jeg faktisk liker veldig godt.. er bare veldig vansklig å finne en 2,5 som ikke er kjørt alt for langt og ikke er stasjonsvogn.. Anyone? Takker for seriøst svar ivertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Det går an å bytte! men Speilene på Vectra B er jo konge!! Passer jo perfekt inn!! Enig med PhattBAss jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carzone Vectra Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 jepp. ikke bytt til fæle m3 speil eller lignende. speilene og linjene i panseret gjør bilen fullkommen når man har gjort litt med dem:) Siter -1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk -1994 Opel Omega B Gate prosjektet -1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter" x1997 Opel vectra b turbo (c20let) x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg