OutCold Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Ett concept jeg driver å tegner, håper på ideer å litt input fordi jeg står helt stille for øyeblikket :( Også, driver blant annet å jobber med belysningen til bilen men er ikke helt sikker på hvilken setting jeg skal ta bildet i...forslag? felgene.... Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Satan i sykeste! Har du laget alt det der!? jeg syns den skal stå i en solnedgang. Gjerne i landlige eller skog omgivelser. tror jeg hadde blitt pent. :) Siden du er så rå på slikt, kan du se på tråden her og gjøre meg en stooor tjeneste? :) http://www.bilforumet.no/mod-my-ride/201721-enda-mod-request.html Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Imponerende arbeid. Hva slags program bruker du for 3D-modelleringen? Har du importert noen 3D-deler fra nedlastingssider på nettet eller har du faktisk formgitt alt selv? Jeg spør fordi jeg jobber med et 3D-prosjekt selv. Et par tre tips: • Hjulene dine kan knapt gå rundt, for de skraper i skjermkantene. • Vinduspusseren spriker (og ser alt for liten ut til å dekke ruta). • Hvis du lar dekkene "synke" en cm ned i underlaget, så ser det mer naturtro ut. Dekkene dine ser ikke ut som de bærer noe som helst vekt, eller de er frest ut av granitt og malt svarte. Her er en av mine renderings: Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Det er forresten et litt festlig poeng at vi begge sitter i trønderhovedstaden og "tægne bila". ;) Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Flystripe Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Imponerende arbeid. Hva slags program bruker du for 3D-modelleringen? Har du importert noen 3D-deler fra nedlastingssider på nettet eller har du faktisk formgitt alt selv? Jeg spør fordi jeg jobber med et 3D-prosjekt selv. Et par tre tips: • Hjulene dine kan knapt gå rundt, for de skraper i skjermkantene. • Vinduspusseren spriker (og ser alt for liten ut til å dekke ruta). • Hvis du lar dekkene "synke" en cm ned i underlaget, så ser det mer naturtro ut. Dekkene dine ser ikke ut som de bærer noe som helst vekt, eller de er frest ut av granitt og malt svarte. Her er en av mine renderings: Noted, skal fikse det ;) 3D Studio Max, yes...its all me... Ja tråinnheim ja, Hvilken side av byen, sitter på sørsia selv. Flystripe var ikke dårlig forslag!! Ser kanskje for meg ei flystripe midt på natta med bila midt på stripa opplyst av svære lyskastere...kanskje noe banebelysning i neon også... Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Likte du ikke forslaget mitt? Syns d var kongebra jeg! Så kan du modde bilen min. Æ bor på rosendal forresten :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Joa tingen er bare at jeg jobber i ett annet program enn det du vil ha, du trenger noen som kan photoshop bedre enn meg :) Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Åh, hmmm. jaja. Er lov å prøve seg. har lurt på om noen vil photoshoppe bilen min i lang tid nå, med ikkeno respons. :) :doh Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 3D Studio Max Daz Bryce her. Ja tråinnheim ja, Hvilken side av byen, sitter på sørsia selv. Tiller. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Ett concept jeg driver å tegner Hvordan går det med prosjektet? Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Fine bil i det første innlegget. Når det gjelder setting så passer bilen godt på bane. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Bilen er vel nesten for det meste ferdig ( eller jeg gidder ikke mer ) , har jeg ikke posta det ene bildet jeg laga her da :S? Well here goes then: Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg