Turbobenni Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 er det noen som kjører 80 V6 avant?? selv kjører jeg en 92 modell, trenger litt hjelp til div. ting; bla. annet bensinmåler, temp. måler, svidd lukt på høyt turtall og lugging i 1. og 2. giret ved "full throttle" håper noen som kan hjelpe litt med dette ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larseirik Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 hva feiler bens. å temp måler ? feilvisning ? svidd lukt på høyt turtall ? overalt, oppoverbakker ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Bensinmåleren er fucked på min bil også, slenger opp og ned på nåla i ville. Dette er visst ikke noe uvanlig på en 80 tror jeg. Lugger bilen både i varm og kald tilstand? Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larseirik Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 bensin måler er et problem på 80 ja... min viser feil når den kommer under halv tank.. men på v6 hvilken type bensin tilførsel er det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Bensinmåleren er en sjuke på alle Audi 80. Ny måler koster ikke all verden, noen hundringser.. :) Problemet er at måleren består av en plast-flottør som igjen er tilknyttet en variabel motstand. Det er denne variable motstanden som lager trøbbel når den blir slitt.. Byttes ved å skru opp luka i bagasjerommet på Avant iallefall, usikker på sedan. Anbefaler å ha lite bensin på tanken når den skal byttes, ellers må du bade i bensin... Hehe... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 hva feiler bens. å temp måler ? feilvisning ? svidd lukt på høyt turtall ? overalt, oppoverbakker ? Ja, den lukter svidd når jeg gir på opppover enkelte bakker hvor bilen må yte ganske bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Lukter svidd gjør det av de flaste v6 motorene til audi ved pådrag.Problemet er vel at alle disse motorene sliter med en god del oljelekasjer.Oljen renner ned på manifoiler og eksos anlegg,og blir så til svidd olje lukt.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 ikke noe å bry seg om med andre ord da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Nei dette er ingenting å bry seg om..er ingen fare med d,enest at lukten kan jo selvfølgelig bli ubehagelig.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 ja, det er sikkert og visst. Trudde minst det hadde smellt i panseret forrig gang jeg ga på litt shø :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20VQuattro Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 ja, det er sikkert og visst. Trudde minst det hadde smellt i panseret forrig gang jeg ga på litt shø :S ta en titt her du http://s2forum.com/forum/ Siter Verden er farlig ingen har overlevd enda! Lev Livet Kjør Audi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg