Ja__9 Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 har samme typen strobolight som denne bare montert på bil. Hva er straffen for å leke seg med denne?? kan det evnt brukes når bilen står parkert?? Ganske morsomt å kjøre etter folk og hive på disse :D Bremser rimelig kjapt :ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Desse er vel ikkje lov nei... Men uansett, kem i rævhælvete er så jævla og forpult idiot i hovudet at ein brukar desse på ein veg? Imitere eit utrykningskøyretøy? DRIT i å ha dei på når du køyrer på offentleg veg, eller i de theile teke kan forvirre andre med desse... ...bah. Edit: beklager reaksjonen, men blir lettare irritert over denne typen tøv, rett og slett... :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Desse er vel ikkje lov nei... Men uansett, kem i rævhælvete er så jævla og forpult idiot i hovudet at ein brukar desse på ein veg? Imitere eit utrykningskøyretøy? DRIT i å ha dei på når du køyrer på offentleg veg, eller i de theile teke kan forvirre andre med desse... ...bah. Edit: beklager reaksjonen, men blir lettare irritert over denne typen tøv, rett og slett... :) har fått meg en god latter av og til med disse når jeg har f.eks en kompis forran som kjører altfor fort, hiver jeg på disse da er det enten gassen i bånn, eller full stopp :p men forstår hva du mener :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Dette er diskutert i en annen tråd. Orker ikke å leite, du får se om du finner den selv. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uflax Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Hva er straffen for å leke seg med denne?? kan det evnt brukes når bilen står parkert?? Politiet her på stedet belønner slikt med avskilting (og senere visning av kjøretøy), beslagleggelse av førerkort i min. 6 mnd og en klekkelig bot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Jeg hadde sånn på golf'n min for ei stund tilbake.. jeg lekte meg med kompiser og venniner etter veien.. så plutselig kom onkelblå bak meg xD han stoppa både meg og kompisen min og spurte hva de lysa var.. da sa jeg at det har kommet opp ett tekninsk problem med "1000" metringene mine.. og de var dumme nok til å tro på det xD haha.. fikk bare beskjed om å fikse det snartest mulig =) hehe xD Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Politiet her på stedet belønner slikt med avskilting (og senere visning av kjøretøy), beslagleggelse av førerkort i min. 6 mnd og en klekkelig bot. For å kjøre ikkegodkjent utrykningskjøretøy? Den var litt stiv da.. Pleier som oftest å få inndratt lysene bare.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 syns du er en javli idiot!hvis du kødder deg med blålys, greit å ha dem på treff og parkeringsplass men ikke når du kjører. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 syns du er en javli idiot!hvis du kødder deg med blålys,greit å ha dem på treff og parkeringsplass men ikke når du kjører. de er jo ikke blå da(A) mer hvite?:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg