Engelien Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Hoi! Jeg leter etter nytt interiør i min passat 3B. Nå sitter det wood style interiør i den. Skulle gjerne hatt noe metalic eller lignende. Hvor får jeg tak i dette ? Random bilde fra google. Siter VW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 det kan kjøpes på møller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engelien Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 det kan kjøpes på møller Pris, veit du det ? Siter VW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 tja si det sikker ikke så veldig durt for litt plastikk pakket i alu folie men sikkert rundt 2000 + - vet jeg har sett den akkurate summen her p åforumet for ikke så lenge siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Se på e-bay.. de mener jeg har masse slikt:o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milepower Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 bsbildeler.no har mye rart...deriblandt interiør og folier... vil tippe prisen rundt 1500 kr for komplett midtkonsoll ramme og alle små duppedittene rundt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg