Mr_Jelsa Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Heisann folkens.. Noe merkelig skjedde med 240'en min da jeg kjørte forbi med henger.. Den fuska eller røkka litt, og plutselig kom det masse hvit røyk ut av eksospotta.... Den er liksom ikke like frisk som den var før... Mulig at dette bare er å lyse litt nedi med tenningslampa.. Jeg har tenkt å prøve det, men har bare ikke fått tida... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Heisann folkens.. Noe merkelig skjedde med 240'en min da jeg kjørte forbi med henger.. Den fuska eller røkka litt, og plutselig kom det masse hvit røyk ut av eksospotta.... Den er liksom ikke like frisk som den var før... Mulig at dette bare er å lyse litt nedi med tenningslampa.. Jeg har tenkt å prøve det, men har bare ikke fått tida... toppakning Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg