Jackman Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Mener å ha sett den Golfen i Kongsvinger hvor jeg bor....har et annet bilde her: http://home.no.net\imblunde\G2-004-3.jpg Men er ikke sikker på at det er den samme. Men hvis det er det, så mener jeg at grunnen til at den skal selges (om den ikke har blitt solgt) er fordi eieren har problemer me å registrere bilen. Ryktene blandt rånerne på Kongsvinger sier at det er for mange hk i den bilen, men jeg husker ikke helt hvor mye det dreier seg om. Men bilen er noe av det bedre jeg har sett av Golf II ihvertfall. Siter Gud er veien! ...bruk piggdekk. www.herregud.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Hvorfor har de på disse hekkdifuserene? ser jo ikke ut i måneskinn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by boramannen Hvorfor har de på disse hekkdifuserene? ser jo ikke ut i måneskinn... :) hehe.. Synes selv denne er litt sånn overdrevet:) Liker mer clean golf jeg.. Men spesiell er den:) pen motor på den... Kunne hatt den.. hvis jeg fikk en jæævlig bra pris:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 nå har det seg slik at jeg kjenner eiern ;) og for og opplyse dere "uvitende" er det snakk om hund ikke ett barn :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Originally posted by MrKadett nå har det seg slik at jeg kjenner eiern ;) og for og opplyse dere "uvitende" er det snakk om hund ikke ett barn :D Faen a... golf 2 er jo ypperlig familie bil det da:) bare å slenge bikkja baki.. ta bort hattehylle så er jo den grei:) hehe smuud Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 og ja det er bilen fra bilde, ja den gikk v\ kongsvinger.. du som ikke var sikker på om det var bilen på bilde.... om du ser på skilt nr er det faktisk ikke så vanskelig og skjønne det :) ...for mange hk?? hehh he, Litt og ta i vel, Snakk om andre skiver og calipere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg