Gjest Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Det er likegyldig en dritt hva slags diff du setter inn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 okay:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 At det er likegyldig er jo ikke helt sant, men regner med at for de fleste her inne så ere det samma, skal vel bare ha begge hjula til og dra uansett. Mange forskjellige slags differ og de oppfører seg anderledes. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Mente at det er det samma hva slags diff det er, den BURDE shimses uansett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Ja Ja, klart den må shimses, misforsto kansje litt jeg. Trudde det var snakk om hva slags diff på slutten nå. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg