daggis Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Da jeg surra litt og skrev sparco belte i forrige post lagde jeg likegodt en ny en. Her er bildet mange spurte etter og. Gi bud på PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Ingen som er interresert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by daggis Opp! Pris? Selger du stolene også? Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Nei, stolene trenger jeg selv. De skal i bobla. Tenkte meg 900kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Opp! Kan evnt. byttes mot sub element eller noen fronthøyttalere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 er det et eller to par seler? hvis det er to er de solgt ;) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Det er desverre bare et sett, hadde egentlig tenkt å kjøpe et sett like nye, men kom så over to par momo 4-punkts til en billig penge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg