Shaka_ Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Halla! Har akkurat fått meg en 2002 modell som jeg er hypp på bytte grillen på. Har fått med meg at den øverste grillen passer originalt, men har enkelte steder lest at den nederste delen ikke passer i originalfangeren. Noen som kan hjelpe meg med hva som er riktig? Og evt pris:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Dette stemmer. Nedre grill må moddes litt men det fikser du. Blir mye bedre så løp og kjøp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Ja, det stemmer som NoLimit sier. Den øverste passer rett i koster et sted mellom 800 og 900 kroner. Den nede passer ikke i det hele tatt og må moddes mer enn litt, men det går ann. Grill nede koster ca det samme som grill oppe. Måten du modder den på er at du beholder rammen rundt grillen nede og tilpasser S4-gitteret (med en Dremmel og mye tålmodighet) til den gamle rammen. Tror det finnes "oppskrifter" på dette på nettet, men vet ikke hvor. Dette gjelder forresten for din bil. NoLimit har ikke samme støtfanger... Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaka_ Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Takker for svar! For se hva det blir til, er ikke tvil om at det gjør bilen enda smoothere enn originalt. For leite litt på nettet og se om jeg finner en "how to" for å få grillen til å passe. Bilen min har ikke midtarmlene, men har sett at det er å få kjøpt på BSbildeler Tricky å montere? Noen her som har gjort det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg