Mikael1977 Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Tess ligger bla på Verkseier Furulundsvei 9 (på Alnabru) Kjøpte noen løse slanger der tidligere og var ikke særlig dyrt. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Da var bilen på veien igjen =D Endelig.. merker forskjell fra defekt turbo og en turbo som fungerer azz.. merker den sparker igjen =D =D =D og null lekasje =D neste steg blir enten eksos eller soting av ruter.. får se =D er så happy jeg nå =D hehe.. Skoda på grorud hadde heldigvis det røret jeg skulle ha.. ren flaks egentlig, siden det er egentlig en bestillings del, virka hvertfall sånn, hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 skulle kjøpt turboen av meg du og spart litt penger;)da hadde du hatt 5000 til eksos;)har forsatt turboen så veit du om noen som trenger den så si ifra kul bil foresten:)blir vel leon eller skoda 1,8 t neste gang på meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Jah, hehe, jeg skulle vel gjort det, men hadde allerede bestilt, så gåkke ann å avbestille.. men greit å vite.. skal si i fra om jeg kommer over noen.. Men ja, Leon er også en fin bil =) Har litt lyst på Ibiza 1.8T jeg.. selvom det er en LITEN bil.. hehe... men går som FAEN =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg