geirk Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 (legger den inn her og, vet ikke om den passer på hovedsida til audi-forumet, eller undersiden til A3/S3) --- Heisann, Helt ny her :-) Kult det finnes et sånt stort bilforum på nettet. Har en Audi A3 2004 modell, 1,9 TDI. Nå i det siste så hører jeg knirkelyder (f.eks åpner en gammel dør litt på gløtt), når jeg kjører over ujevnt terreng, særlig fartsdumper. Hører aldri lyden ved kraftig svinging med/eller uten høy fart. Kun ved terreng der det går litt opp og ned hurtig. Det kommer kun fra venstre side foran. Når bilen står stille, motor av, kan jeg høre lyden veldig godt når jeg gynger bilen på forskjermen, støtdemperene tror jeg er gode, bilen stopper og gynge med en gang. Men lyden kommer der innifra et sted, under hjulbuen. Klarer ikke å identifisere hvor det kommer fra. Kan noen hjelpe meg!?!? På forhånd tusen takk! Mvh, Geir K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Jeg hadde også et problem med det samme bak på begge sider. Jeg trodde det var foringene som var gått. Jeg jekka opp bilen, tok av dekk/felg og spylte godt med hageslange, deretter tørka jeg senkesette med en våt vanligsvamp. Etter den dagen har jeg ikke hørt en eneste ulyd fra rumpa på bilen:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 har hatt samme problemet. det kommer fra nedre bærekule. denne koster ca 300kr oss mekonomen å er høvelig lett å bytte :) Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg