Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 var og snoka på en bil idag av rein nyskjerrighet, så blei det til at jeg kjøpte den. bilen er en sein 77 mod 244L B19A motor og delskinn seter. det jeg veit som er av feil på bilen er at den har 4 rustene br.skiver så de henger på både her og der, br. pedalen går i bånn så det er sikkert en lekkasje et sted, hull i eksos, rusten reservehjulsbrønn vs og litt på høyere side også er den matt i lakken litt bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Grattis Med ny Bil:) Kan bli Kjempeflott Go4ogførr det der:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 takk takk. mått ha noe og pelle på da vettu ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GLE 86mod Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Gratulerer med ny bil da:P ser ut som den trenger og poleres litt ja... hehe er viktig og ha no og skru på, selv om du nettopp solgte evighetsprosjekte ditt. hehe no planer for dennne da? Siter Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge? Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 skal prøve å ha den mest mulig orginal. bare litt senk og felger tenkte jeg. og motorbytte. er ikke sikker på åssen motor det blir enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 har ikke fått gjort no på bilen i helga pga jeg har hvert borte, men har fått tatt et par kjappe bilder hjula som står på: har jo ikke gått så langt egentlig: setene (delskinn): svarte dørtrekk: bak: og et par bilder av rusta som er på den: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 helt nydelig øyvind ! kjøpt en old school 244 ;) lurer på åssen den er når du får polert og vaska den opp litt. det er bare og beholde den akkurat som den er utvendig også få hivd inn en FT,FK motor etter vært hadde var drit gromt! lykke til videre me volvo'en baby :volvsmile Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 har fått gjort no småtteri idag og. det er ikke så mye og skryte av, men jeg får slenge ut no bilder: vaska bilen: og begynt og rubbe/polere: jeg har også hvert og handla litt deler (brukt): tenningslås panserfester 244l emblemer til å ha på sideskjermene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Den var fin! Syns du skal la den være matt i lakken! Det blir dritfett med litt senking :volvsmile Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 hehe. må jo prøve å shine den litt. er jo litt morro når man ser forskjell og ikke minst resultatet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 har fått gjort en del idag og: - bytta tenningslås (litt av et prosjekt. glad jeg ikke er tyv) - bytta plugger, slipa litt på stiftene, fylt litt bensin og starta den. - polert hele bilen - bytta til chrom speiler - bytta bremsekraftforsterker og hoved pumpe litt bilder av bilen etter polering (er litt dårlige bilder. legger ut bedre bilder når jeg får tatt noen med et bedre kamera): negern og bilen (its brown baby) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Pent prosjekt :) Ikke mye som skal til for å freshe opp enn gammel goføør :) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 stemmer. tok litt tid og polere, men det er verdt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Meget pen bil må jeg si, få den litt lavere og en rå motor så blir det en perfekt sleeper! Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Finfin bil det der.. Ga du mye for den? :p Slepperstuket på den bil rått..! :D Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg