toazty Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 tenkte jeg skulle koble til en sub i min volvo v50 , har egentlig ikke så mye peiling på slike ting.. tok av dekselet over skjerm og cd spiller, dro ut den skjerm delen, er dette forsterkeren i bilen eller ? for i den delen er det 2 plasser det går ledninger , 1 er nok til strøm og og alt det som blir vist på skjermen , og i andre enden går det 2 ledinger inn, når jeg dro ut den biten, var det et rødt lys som blinka i selve boksen der ledningene går inn, regner med den er til radio og cd spiller men hvor kan jeg koble til forsterker \ sub ..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Original anlegg i disse nyere volvoene har vel en bestemt plassering bak til en aktiv sub. Der skal vel kablene allerede ligge klare. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toazty Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 det er den dårligste lydpakken i denne bilen tror jeg.. og i den så er det ikke lagt opp til sub , slik jeg har forstått det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anmoe Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 har selv en v70 som jeg vurderer å pakke litt anlegg i.Sjekk under passasjersetet. Der ligger det nok uttak til org. volvo forsterker. Gjør i alle fall det i min (V70 2001 mod.). Problemet mitt er at jeg har ingen intensjoner om å kjøpe overpriset org. forsterker da jeg har liggende ok forsterker og sub fra den forrige bilen. Men det må da finnes en overgang til vanlig phono kabler fra dette org. uttaket..? (har ikke sett så mye på det enda, så vet egentlig ikke hvordan uttaket ser ut med tanke på kabler etc.)Noen som vet noe om dette? Eller er eneste mulighet å bytte ut org.radio med ny spiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 det er den dårligste lydpakken i denne bilen tror jeg..og i den så er det ikke lagt opp til sub , slik jeg har forstått det.. Forsterkeren på V50 skal plasseres i venstre hjørne bak, rett bak hjulbuen. http://vccs.volvocars.se/accessories/ii/search.aspx her finner du alt du trenger av installasjons veiledninger for hva enn du skal gjøre :) Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toazty Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 der ja... fant forsterkeren til min v50 , venstre side helt bak , bak interiøret, så da ble det plutselig bedre lyd med min lille 10" bassrør.. en ny råner ble nå født :p bare håper jeg får plass til barnevogna nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg