CorsaNova Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Tenkte å bestille noen deler fra http://www.volkswarenhaus.de i Tyskland og lurte på om noen har erfaringer med denne nettbutikken fra før? Tenker da på leveringstid, mailrespons etc... Siter Min Golf mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Meld deg inn i VACN og send en PM til Håkon Sandberg på forumet der, han er importør for volkswarenhaus. De 400kr du må betale for å bli medlem i VACN tjener du inn igjen på å kjøpe gjennom Sandberg. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaNova Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 OK, takker for tipset! Noen andre som har kjøpt derfra direkte?.... Siter Min Golf mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Han er medlem her også.. Polardego heter han.. Skaffer alt du måtte ønske der, og generelt til fra tyskland;) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Ja, beklager, det glemte jeg. Det stemmer det Burny sier! :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg