Hanseeyy Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 hello. Tenker å kjøpe en bmw 520i 98, men vet lite om svakheter og ulemper ved disse bilene. om noen har tips, erfaringer, råd ang. disse bilene så vil jeg gjerne høre om det. Spesielt da om motorene! post også gjerne linker til lignende tråder. er ny her så jeg har ikke lett så mye. forhånd takk :D Hans J. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 rust i bunnen av dører forand og bak, hjulbuer bak, bagasjelokk. tanstanga kan lekke... http://autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/ Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanseeyy Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 takk for link :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Kjenn etter om motoren går jevnt ved akselerasjon og belasting som bakker osv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Sjekk kjøleanlegget,det hender det er litt "grums" med det på E39.. Og sjekk forstillinga,at den er tight og fin. Hvis du vil kjøpe komfortstoler,har jeg seter i grått skinn fra 2001 til salgs.. Nesten ikke brukt. Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg