crx maniac Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 hei lurer på om det er noen som har kjøpt gass før. hvordan er prisen. må man leie flaske som ved sveise apparat eller lignede. er det forskjellige kvaliteter på gassen. Veit de bruker det til medisinsk bruk, er vel den del krav til reinheten på gassen der tenker jeg. hva er gunstigst? Vil gjerne ha gode svar fra medlemmer som har erfaring med dette. på forhånd takk. Siter hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 på bergen bilelektronikk koster det 750 kr å fylle en 5 liter... 1500 for en 10. Flaskene får du med i lystgass kitet når du kjøper, eller du kan kjøpe utenom for ca et par tusen... Det er prisene jeg har fått oppgitt da jeg sjekket. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Men, hvor lenge varer en sånn flaske ca.. kommer vell ann på hvordan man justerer trykket.. Men, har lest en plass at med kan hive WetNOS på en standar bil uten noe spessiel risk for motor havari.. men, hvis motoren er chippet fra før er dette ikke det lureste man kan gjøre.. pga. at WetNOS bruker den sikkerhets marginen som er på en standar motor i dag.. Vurdere og chippe bilen pga.40hk økning.. men, man får mer med WetNOS.. usikker på akkurat min bil med 3.0i Turbo.. Men, Chipp effekten har man jo hele tiden og det koster ikke noe spess. mer i drivkostnader. Mens NOS er ved annen leking og er en betraktelig kostnad for kjøringen sin del. Alot of stuipid questions.. menmen, er man domm må man spørre for og lære :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 fordelene med lystgass er at du ikke sliter motoren konstant slik som ved annen trimming, men du få da heller ikke utnyttet noe annet enn effekten i f.eks en forbikjøring... Bilen trekker ikke noe bedre over fjellet med lystgass... HAr du bruk for å ta en rask forbikjøring i ny og ne, gå for gass... Hvis ikke så... Ja, det kommer an på hvor mye sprut du vil ha inn i motoren og hvor lenge det er ti du må fylle... Snakket med en som sa at han brukte 1 minutt på å tømm en 5 liter... Det er et dyrt minutt... Brukte selfølgelig ikke alt på en gang, ca 10 sekunder er rikelig... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 fant oxo en gammel e-post som jeg fikk fra Norhspeed i Bergen om lystgass... Her er et udrag. ."du kan få et vått system som kan gå fra 30 til 120hk og safe uten motor trøbbel,er den chiptrimmet så programmerer jeg den om slik at dette ikke skaper trøbbel,det kommer med bryter til av og på for systemet og en gasspådrag bryter som aktiverer lystgassen.Ellers kan du få et annlegg som styres av computere etc men koster endel extra" Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Det sto ikke noe priser for et sånt anlegg med chippet motor? virket meget intressant.. i lengden.. Når jeg får trimmet motoren til 330hk.. hadde vært kos med WetNOS.. Og siden jeg har Rekke6.. dvs. 6sylyndra motor kan man hente ut mer med Nos en fra en 4er.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 25 hk dyser vil gi ca 25 hk uansett om du monterer det i en nissan micra 1.0 eller om det er en dodge viper, slik jeg forstår det. :D Hvor mye som tåles er opp til kvaliteten på motoren. :cool: Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 fyller man på AGA så koster det 350kr for 5 KG etter hva jeg har hørt ;) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg