Gå til innhold

(SOLGT) Da9el`s vento

Ranger emnet


da9el

Anbefalte innlegg

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå har jeg moddet orginale tåkelysa til ventoen...skal ikke kjøre klarglass i fronten.alle har det jo..skal modde blinklysene så slenger jeg ut ett ilde eller 2...

 

ellers så er det noen endringene i planene:

blir ikke cleanet bakluke,så ett bilde av det...stygt som fan faktisk

 

badlook har jeg ikke fått laget enda men kommer

 

vinge blir i ala touringcar look(tror det er lite brukt på vento å har enda ikke funnet noe anna vinge jeg syns er bra på ventoens feite ræv)

 

ellers skal jeg opdatere når jeg kommer på noe nytt

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vr6 leppe å clean look er jo like oppbrukt som dobørsten min;)

 

Men du bruker vel ikke tannbørsten i stedet?

 

Av og til er det en grunn til at ting er som de er. Har enda ikke sett en cult society fanger på Vento da....

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du bruker vel ikke tannbørsten i stedet?

 

Av og til er det en grunn til at ting er som de er. Har enda ikke sett en cult society fanger på Vento da....

 

morro klompen...når jeg ser på singnaturn di så ser jeg at vi har veldi ulik smak på bilene..men alle har låv å si meninga si,ellers så kunne jeg jo lat vær å legge ut fangern;)

 

clean look var planen først men sklei et lite stykke bort fra det;) det blir som det blir så får jeg forandre senere igjen;)

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

syns selv att den frontn er pen...vento er det en del av på mo men det er bare gammle gubber og dame som har di bilan så da ka eg gjør mitt me den før å skill den ut å få det som eg vill ha det...men komentara e berre jæft..bra ikke alle har samme smak da;)

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår