Hisap Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Hei. Veit det er en del tråder med "Ser etter bil blabla". Men nå er jeg desverre i den situasjonen at jeg må bytte bil pga jobb og "familie". Da trenger jeg hjelp å tenke utenfor "boksen" ettersom min tankegang er ganske ensformig. Det jeg ser etter i en bil: Max 330 000,- 2000 model eller høyere. Gjerne sporty bil med noen gamp, RWD eller AWD. Manuell Kasse Burde ikke ha gått mer en 160000 Gjerne en bil med lite feil og "sykdommer". Ikke Benz eller franske biler. Biler jeg har sett på sålangt er: Audi A6 2.7 Biturbo Audi S4 Toyota Hilux 2.5 Arctic Truck Subaru Forester Subaru Impreza WRX Tar imot tips og forslag, sliter virkelig med å velge her. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Her har du en som virkelig er utenfor "boksen": Octavia RS 07-> Ikke like mye gampers som en S4 men da får du en litt nyere bil isteden. Dessverre ikke AWD/RWD da... //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Det ligger noen Impreza WRX til salgs på IDCN. Ser også at gamle min (02 Sti Prodrive) skal selges, den er da ikke betalt avgifter for i Norge. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Her har du en som virkelig er utenfor "boksen": Octavia RS 07->Ikke like mye gampers som en S4 men da får du en litt nyere bil isteden. Dessverre ikke AWD/RWD da... //M Hmm, må ta en titt på dette. Utrolig synd at det ikke er AWD/RWD da :( Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Honda S2000 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Har tenkt litt på S2000 men hvordan er den på vinteren? Burde egentlig ha litt større bil for jobbe, men det viktigste er at jeg kommer frem selvom det er litt is eller snø. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Det ligger noen Impreza WRX til salgs på IDCN. Ser også at gamle min (02 Sti Prodrive) skal selges, den er da ikke betalt avgifter for i Norge. Har øya ut et par imprezaer som ser interesange ut. Hvordan er disse bilene å forsikre? Har hørt rykter om at forsikringseleskap ikke liker WRX pga dem er dyre å reparere? Subaru er jo biler som er lite feil med, så WRX er veldig kurrant bil! Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13768472&sid=xz1cbacw9RG026179&WT.svl=Link bmw 325 Ci Clubsport SMG!!! Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13768472&sid=xz1cbacw9RG026179&WT.svl=Linkbmw 325 Ci Clubsport SMG!!! Denne var jo utrolig strøken, men er prisen "riktig"? Synes den virket litt dyr jeg i forhold til utstyr etc? Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Nå er vel ikke reperasjonskostnadene som gjør at If og andre steiler! Søk etter forsikring på IDCN og les litt nedover. Tråden heter: Vil Terra forsikre en WRX? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Denne var jo utrolig strøken, men er prisen "riktig"?Synes den virket litt dyr jeg i forhold til utstyr etc? Er mye utsryr i den da, og det er en clubsport + at den har smg girkasse(F1). Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Alltså, bommet jeg litt her? Trodde du skulle ha en stor bil så du fikk plass med familien :) Coupe`er og 2 seter er ikke akkurat familiebiler... men du mente kanskje at familien blev "mindre"? /MM Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Alltså, bommet jeg litt her? Trodde du skulle ha en stor bil så du fikk plass med familien :)Coupe`er og 2 seter er ikke akkurat familiebiler... men du mente kanskje at familien blev "mindre"? /MM Sorry. Det jeg mente med "familie" var egentlig meg og kvinnfolket. Må være en bil henne kan sitte i også. Coupe funker, 2seter funker kanskje så lenge det er varebil. Trur nok S2000 er en fjern drøm :( Er kjedelig å kjøre mil på mil med klager på bøtteseter og stive senkesett... Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Nå er vel ikke reperasjonskostnadene som gjør at If og andre steiler! Søk etter forsikring på IDCN og les litt nedover. Tråden heter: Vil Terra forsikre en WRX? Hmm varierte veldig på priser der iallefall, trur nok jeg skal ta en ringerunde i morgen å høre. 8000 - 10000 i forsikring er jo faktisk ikke ille. Er mye utsryr i den da, og det er en clubsport + at den har smg girkasse(F1). Joda, jeg skjønner det. Men synes uansett at det hørtes dyrt ut, sikkert jeg som ikke er så oppdatert på BMW priser :p Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Joda, jeg skjønner det. Men synes uansett at det hørtes dyrt ut, sikkert jeg som ikke er så oppdatert på BMW priser :p Får dem billigere uten clubsport og SMG. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg