245tic Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Hei. Må bytte frontrute på bilen min, hvor og hva er billigst der? kjøpte den igår. stor sprekk så går ikke mellom eu da den skal inn nå Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Hei. Må bytte frontrute på bilen min, hvor og hva er billigst der? kjøpte den igår. stor sprekk så går ikke mellom eu da den skal inn nå Har du delkasko eller kasko er det bare å ta et hvilketsomhelst bilrutefirma, koster kun egenandelen på 2000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Har du delkasko eller kasko er det bare å ta et hvilketsomhelst bilrutefirma, koster kun egenandelen på 2000. Mister man ikke bonusen hvis man tar det på forsikringa. Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men det er det jeg har fått høre av andre venner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Mister man ikke bonusen hvis man tar det på forsikringa. Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men det er det jeg har fått høre av andre venner. Nei, bilrute går på delkasko biten av forsikringa di. Man får bare bonustap ved Ansvar eller Fullkasko skader. Bare egenandel altså, ikke bonus tap ;) Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 mhmmm okey tusen takk for svar, Har del-kasko. Da er det vel bare å finne et verksted som har tid fort, det er ikke veldig lett før sommeren gitt:( Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg