Krampefot Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hei!:) Skal kjøpe felger til min BMW e30. Og har mest lyst på brock b1 eller borbet A. Eller annet med kant... Og lurer på om 16'' er nok?? Bilen er senka 40/40. Har mest lyst på 17'', men søker litt tysker-stuk på bilen også;) ser at schiedmann selger 7,5x16'' framme og 9x16'' bak, noen som har bilder av dette eller vet hvordan dette blir? (må jeg valse bak??) Finner ikke mange som selger disse felgene brukt heller, og vil ha de i sommer... Håper noen kan komme med gode tips:) Hilsen Harald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 http://www.felgen-garage.de ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Holy crap, de felgene på den E46'n var akkurat det jeg har letet etter. Tror de ville ha passet knall på E36'n min. Dyp kant er stikkordet her ja. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg