Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Tullete vestlendinger:) Men nok OT her nå... Det har vi Kosekroken til:D Join den Alek... Bildeeeeeer Haaaaans!!! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 jeg finner fan ikke kosekroken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Signaturen min Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Grøfterne er på ja.. Men ekke kobla til skikkelig enda.. Skal få tatt noe bilder til helgen, når vinterskoene er kommet på. Bilen står nå i garasjen og venter på vinterhjul fra oslo. De nye baklyktene er også kommet på, mangler bare å få festa den listen under. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Så flink:) Fornøyd? Hvor mye kosta grøftelysa? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Veldig fornøyd ja! Ble mye lys, og som ser lyste de ikke så alt for gult heller.. men skal hente noen xenonlook-pærer fra biltema, så blir det sikkert enda bedre. De var greie å montere også. Lysene kosta 395,- Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Kanskje jeg må en tur på Mekk jeg og:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Kjøp godt med ledninger hvertfall. Var alt for lite i den pakken. :) Trenger sikkert 2 meter ekstra. Samt 2 meter til hvis du skal ha bryteren inn i bilen. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Hehe:) takk for tipset:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Hehe, bare hyggelig :) Ledningene mine ligger jævlig jalla nå da. Skal koble det skikkelig opp neste uke. Er veldig greit å gjøre så lenge du følger koblingssjemaet. Jordning hentet jeg fra bærebjelkene til motoren, altså rett i karosseriet. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Tror du JEG klarer det da?:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Jeg klarte det hvertfall uten å slite :) Brukte vel 2 timer? Og jeg har nok ikke noe særlig mer teknisk peil enn deg :) Trenger egentlig ikke noe særlig teknisk peil for å koble det uansett. Er bare å strekke ledninger fra A til B, og følge skjemaet. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Tror jeg skal få det til:) Kanskje jeg tar meg en tur på Mekk allerede i mårra? :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg